یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
امام مهدی

حوزه/ همزمان با آغاز عید امامت امام زمان(عج) کمپین "امام مهدی کیست؟" در بیش از ۱۳ استان کشور فعال شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، غرفه کمپین «امام مهدی کیست؟» همزمان با عید امامت در سالروز امامت امام مهدی(عج) در شهرهای تهران، مشهد، شیراز، همدان، اصفهان، اردبیل، تبریز، البرز، سمنان، یزد، رشت، گرگان، قم و برخی شهرهای دیگر فعال شد.

این کمپین با غرفه‌هایی از جمله غرفه معرفیِ امام مهدی(عج) و وبسایت سه زبانه «امام مهدی کیست؟»، غرفه عضوگیری و غرفه فرهنگی در جشن عید بیعت در سراسر ایران برپا شد.

غرفه عضوگیری به ثبت نام افراد جدید در کمپین پرداخت و غرفه فرهنگی شامل محصولات فرهنگی محصولات خود را به کودکان و نوجوانان ارائه کردند.

کمپین "?Who Is Imam Mahdi نیز با همت مؤسسه منتظران منجی(عج) در مردادماه ۱۴۰۳ طراحی شد و برای اولین بار در عراق و ایران در بازه زمانی اربعین و با شعار «امام مهدی(عج) را درست بشناسیم و درست به جهان معرفی کنیم» فعالیت خود را آغاز کرد که اجرای این کمپین در عید بیعت اولین حضور جدی و گسترده آن در سراسر ایران است که پس از برگزاری آن در اربعین، به اجرا درآمده است.

هدفِ این کمپین «ایجاد جریان صحیح امام شناسی شیعی و توان افتراق انحرافات مهدوی از مهدویت انقلابی و مبارز و توان معرفی امام مهدی(عج) به روش انبیاء، طی مسیر انسان‌شناسی تا امام‌شناسی، و به منظور نشر فرهنگ حکومت صالحان است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha